Veelgestelde vragen coronavirus


Voor het laatst bijgewerkt: 31 mei 2021 | 12:25 uur

Algemeen

Zijn jullie geopend?

Wij heropenen weer op woensdag 23 juni 2021! Wil jij op de hoogte blijven van de beste acties, arrangementen en laatste updates? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Welke maatregelen heeft SpaPuur getroffen i.v.m het coronavirus?

Op dit moment is ons wellnessresort gesloten. Wij openen ons wellnessresort weer op woensdag 23 juni 2021! Bekijk hier welke maatregelen zijn getroffen zodat jij veilig en onbezorgd kan genieten van een dagje wellness.

Wil je zeker zijn dat je niets mist? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Reservering

Wat gebeurt er met mijn reservering?

Heb jij een reservering staan voor een aankomst tot en met 30 juni 2021? Dan wordt telefonisch of per mail contact met je opgenomen. Heb jij nog geen bericht van ons gehad? Vul dan het contactformulier in.

Indien je een reservering hebt ná 30 juni 2021, dan blijft deze vooralsnog staan. Mocht er iets veranderen, dan nemen we per mail contact met je op.

Kan ik mijn reservering verplaatsen of annuleren?

Alle reserveringen tussen 15 december 2020 en 30 juni 2021 worden geannuleerd. Reserveringen ná 30 juni 2021 kunnen, indien gewenst, volgens onze algemene voorwaarden worden geannuleerd of verplaatst.

We adviseren je onze website, sociale media en onze nieuwsbrief in de gaten te houden. Ben je nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Schrijf je dan hier in.

Ik wil graag reserveren, maar de kalender is rood?

Op dit moment is ons wellnessresort gesloten. Wij openen ons wellnessresort weer op woensdag 23 juni 2021!

Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere entree is nog wel beschikbaar. Wanneer je de reguliere entree wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Bekijk hier de beschikbaarheid.

Mijn Wellness Giftcard verloopt in de sluitingsperiode, wat nu?

Is of gaat jouw Wellness Giftcard verlopen in de periode van 15 maart 2020 tot en met 31 mei 2022? Vul dan het contactformulier in voor een verzoek tot verlenging van jouw Wellness Giftcard. Zodra ons wellnessresort weer geopend is, worden alle verzoeken in behandeling genomen. Indien jouw verzoek voldoet aan de voorwaarden, dan kom je in aanmerking voor verlenging. Dan ontvang je binnen 4 weken na heropening van ons wellnessresort een nieuwe Wellness Giftcard per mail met een geldigheid van 6 maanden.

Is reserveren verplicht?

Op dit moment is ons wellnessresort gesloten. Wij openen ons wellnessresort weer op woensdag 23 juni 2021!

In verband met het coronavirus en de maatregelen die hiervoor zijn getroffen is het verplicht om vooraf te reserveren. Vanwege het coronavirus kunnen wij een beperkt aantal gasten per dag verwelkomen. Wij raden je dan ook aan om tijdig te reserveren. Naar aanleiding van de maatregelen die zijn getroffen verzoeken wij onze gasten om zich te houden aan de opgegeven aankomst- en vertrektijd.

Waarom worden er toeslagen berekend?

In verband met de maatregelen vanuit het RIVM hebben wij, zo lang deze maatregelen van kracht zijn, veel minder capaciteit in ons resort. Er zullen dus minder gasten worden toegelaten in ons resort waardoor je nóg meer rust en ruimte hebt om te ontspannen. Omdat wij, ondanks deze verminderde capaciteit, toch beschikbaarheid willen bieden aan e-tickets en vouchers zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk onze toeslagen aan te passen. Dit stelt ons in staat toch beschikbaarheid te kunnen bieden. Je kunt ook kiezen voor één van onze volledig samengestelde arrangementen. Hier kunnen ook toeslagen berekend worden.

Waarom kan ik alleen vooraf betalen als ik wil reserveren?

Om zoveel mogelijk contact bij de receptie te voorkomen, kan je op dit moment enkel vooraf betalen. Ook proberen we op deze manier groepsvorming bij de receptie te voorkomen. 

Wil je betalen met een Wellness Giftcard? In dat geval kan je kiezen voor de betaalmethode 'Wellness Giftcard'. Deze wordt bij de receptie verrekend. 

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van een e-ticket, maar wel bij het reserveren van een regulier arrangement?

Reserveren is altijd op basis van beschikbaarheid. Per dag geldt er een limiet per entree, actie en arrangement. Als het limiet bereikt is kun je helaas niet meer reserveren. Het kan dus wel zo zijn dat iets anders nog wel beschikbaar is voor de betreffende dag.

Badenkaarten

Moet ik reserveren met mijn badenkaart?

Op dit moment is ons wellnessresort gesloten. Wij openen ons wellnessresort weer op woensdag 23 juni 2021!

Op dit moment is reserveren voor iedereen verplicht, ook als je in het bezit bent van een badenkaart. Je kan het contactformulier invullen voor een reserveringsaanvraag. Je dient 48 uur van te voren een verzoek in te dienen zodat wij je verzoek in behandeling kunnen nemen. 

Jouw reservering is pas definitief nadat je een reserveringsbevestiging hebt ontvangen. 

Nadat het contactformulier is verstuurd ontvang je een referentienummer. Heb je deze niet ontvangen? Dan is het contactformulier niet verstuurd. Controleer altijd je spambox.

Vanwege de situatie rondom het coronavirus kan het zijn dat het langer duurt voordat je een antwoord van ons ontvangt. Wij doen uiteraard ons uiterste best om je zo spoedig mogelijk van een reactie te voorzien. Hopende op je begrip hierin.

Wat gebeurt er met mijn badenkaart?

Ben je in het bezit van een baden- of jaarkaart? Dan zal jouw abonnement automatisch met een half jaar verlengd worden nadat het resort weer geopend is. Hiervoor hoef je geen contact met ons op te nemen. 

Restaurant

Is het restaurant en het terras geopend?

Ons restaurant is weer geopend per 23 juni 2021. Het is niet mogelijk om online te reserveren voor het restaurant.

Moet ik een mondkapje dragen in het restaurant of op het terras?

Ja, het is verplicht om een mondkapje te dragen wanneer je je verplaatst binnen ons resort. Wanneer je een plekje toegewezen hebt gekregen in het restaurant of op het terras mag het mondkapje af.