Veelgestelde vragen Coronavirus


Voor het laatst bijgewerkt: 25 juni 2020 | 14:42 uur

Algemeen

SpaPuur is gesloten, wat nu?

Wij zijn gesloten tot nader bericht.

In verband met maatregelen die getroffen zijn om verdere verspreiding van het coronavirus (COVID-19) te voorkomen, zijn wij tot nader bericht gesloten. 
Zoals wellicht bekend is er een versoepeling van deze maatregelen aangekondigd voor wellnessresorts en sauna's.
Wellnessresort SpaPuur opent niet gelijk op 1 juli, maar medio juli/augustus 2020.

Binnenkort zal de definitieve openingsdatum gecommuniceerd worden. Uit voorzorg kan je bij ons nu nog niet reserveren.
Wij adviseren deze website, social media en onze nieuwsbrief in de gaten te houden.

Ben je nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Schrijf je dan hier in. 

Reservering

Ik wil graag reserveren. Kan dat gewoon en waar moet ik rekening mee houden?

Voorlopig kun je niet bij ons reserveren. Uit voorzorg kan je pas weer bij ons reserveren vanaf het moment dat wij weten wanneer en onder welke maatregelen wij onze deuren weer mogen openen. De verwachting is dat wij medio juli/augustus onze deuren weer gaan openen.

Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en de overheid nadrukkelijk. Wij houden je op de hoogte via al onze kanalen, zoals via deze website en via de e-mail als je je hebt ingeschreven voor onze nieuwsbrief.

Wanneer kan ik alleen vooraf betalen als ik wil reserveren?

Vanwege de nieuwe maatregelen rondom het coronavirus is het verplicht om vooraf de betaling te voldoen. Op de dag zelf kan je het resterende bedrag bij de receptie per pin of contactloos voldoen.

 

Kan ik mijn reservering verplaatsen of annuleren?

Heb jij een reservering staan tussen 16 maart en 31 december 2020 dan ontvang je van ons vóór 15 juli een e-mail met daarin alle belangrijke informatie over jouw reservering. 

Mijn e-ticket verloopt binnenkort. Wat gebeurt daarmee?

Alle bestaande e-tickets zijn verlengd tot en met 30 september 2020. Het is echter momenteel niet mogelijk om jouw e-ticket te verzilveren of te reserveren. Je kan pas reserveren met jouw e-ticket zodra er meer duidelijkheid is over wanneer en onder welke omstandigheden wij onze deuren weer mogen openen. Er geldt dan wel een beperkte beschikbaarheid. We adviseren je onze website, sociale media en onze nieuwsbrief in de gaten te houden. Ben je nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Schrijf je dan hier in.

Badenkaart of abonnement

Ik heb een badenkaart. Wat betekent dit voor mij?

Alle badenkaarten en jaarkaarten worden verlengd met 6 maanden geldigheid. Alle maand-badenkaarten krijgen 1 nieuwe maand geldigheid; de maand september 2020. LET OP: Ook voor badenkaart -en jaarkaarthouders is een online reservering verplicht. Via een e-mail krijg je vóór 15 juli informatie hoe je daarvoor dient te reserveren. Je hoeft hiervoor op dit moment dus geen contact op te nemen. Op het moment dat wij meer zekerheid hebben over onze openingsdatum zullen wij je per email en via onze website en sociale media op de hoogte stellen.Wij vragen je begrip.

Ik heb online een badenkaart gekocht en nog niet verzilverd, wat nu?

Indien je een badenkaart online hebt gekocht, dan dien je het e-ticket die je direct na aankoop hebt ontvangen normaal gesproken binnen 30 dagen te verzilveren bij het resort. Omdat wij gesloten zijn is verzilveren nu niet mogelijk. Indien je het contactformulier invult met je naam, e-mailadres en e-ticketnummer, dan kunnen wij je een nieuw e-ticket sturen die wederom 30 dagen geldig is. Dit doen wij zodra wij weer geopend zijn zodat je ruim de tijd hebt het e-ticket te verzilveren voor de badenkaart.

Let op: Dit is alleen nodig als de badenkaart nog niet is verzilverd.

Nadat het contactformulier is verstuurd ontvang je een referentienummer. Heb je deze niet ontvangen? Dan is het contactformulier niet verstuurd. Controleer altijd je spambox.

Naar het contactformulier