Over het resort


Ik ben jarig, krijg ik wat van het resort voor mijn verjaardag?

Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus hebben we tot nader bericht geen speciale verjaardagsactie.

Mag mijn mobiele telefoon, tablet, e-reader, smart-watch mee naar binnen?

Het gebruik van een mobiele telefoon of tablet is alleen bij de receptie toegestaan. Op de overige plaatsen binnen het resort is het meenemen van een mobiele telefoon, smart-watch of andere elektronische apparatuur niet toegestaan. Wil je een e-reader meenemen? Laat deze dan even zien bij de receptie, dan kan de receptioniste beoordelen of deze mee naar binnen genomen mag worden.

Wat is de minimum leeftijd voor kinderen?

Vanaf de leeftijd van 14 jaar is iedereen welkom. Personen tussen de 14 en 18 jaar mogen de Zwaluwhoeve alleen onder begeleiding van een volwassene bezoeken. Het is verplicht een geldig legitimatiebewijs te kunnen overhandigen. Hier kunnen wij, bij twijfel over de leeftijd, naar vragen.

Kan ik bij het resort kolven en is er een koelkast aanwezig?

Het is mogelijk om te kolven. Wanneer je dit bij binnenkomst bij de receptie aangeeft, wijzen onze medewerkers van de receptie jou graag de weg. Er is een aparte kolfruimte met elektriciteit en een koelkast aanwezig.

Hoe kan ik het resort bereiken met openbaar vervoer?

Het resort is te bereiken met openbaar vervoer. Je kan uitstappen bij bushalte Groenlostraat, vanaf daar is het nog 7 minuten lopen.

Bekijk jouw reis

Kunnen wij de auto parkeren bij het resort?

Als gast van SpaPuur kan je jouw auto gratis bij ons parkeren. Wij beschikken over ruime parkeerplaatsen. Helaas beschikken wij niet over een oplaadpunt voor elektrische auto's.

Wat zijn de openingstijden van het resort?

Maandag t/m zondag van 10:00 uur tot 23:00 uur. Ontdek ook de openingstijden tijdens de feestdagen.

Hebben jullie badkledingdagen?

Het is regelmatig badkledingdag bij ons resort, voor zowel dames als heren. Het dragen van badkleding is op deze dagen verplicht.

Hoe verloopt de betaling? Moeten we vooraf betalen?

Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via iDEAL of creditcard.

Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos.

Hebben jullie ook abonnementen?

Vanwege het coronavirus is het tijdelijk niet mogelijk om een abonnement aan te schaffen. Heb je al een abonnement en heb je hier vragen over? Lees dan alle informatie omtrent het coronavirus en abonnementen.

Kan ik mijn elektrische auto opladen?

Er zijn geen parkeerplaatsen aanwezig waar het mogelijk is om een elektrische auto op te laden.

Zijn er kranten en tijdschriften aanwezig?

Vanwege het coronavirus zijn er tijdelijk helaas geen kranten of tijdschriften beschikbaar.

Wat kan ik verwachten bij een dagje wellness?

Geniet tijdens een dagje wellness de hele dag van alle sauna- en wellnessfaciliteiten. Laat je verrassen door de vele sauna's en baden. Kom tot rust in één van de Relaxruimtes of klets gezellig bij in het restaurant met een lekker hapje en/of drankje. Ben je niet eerder naar de sauna geweest? Ontdek meer informatie over een eerste keer naar de sauna.

Mag ik een flesje water meenemen?

Het is belangrijk om tijdens jouw dagje wellness goed te drinken. Je kunt jouw flesje water bijvullen in de daarvoor bestemde waterpunten.

Accepteren jullie creditcards?

Wij accepteren Visa, American Express en Mastercard.

Loop ik de hele tijd naakt in het resort?

Je loopt niet de hele tijd naakt in het resort. In onze restaurants, op het terras en Relaxruimtes is het verplicht om een badjas te dragen. Wanneer je gaat zwemmen ben je wel naakt. Als je de sauna in gaat kan je een handdoek om doen wanneer je dit wenst.

Wil je liever niet naakt? Ontdek dan onze badkledingdagen.

Wat moet ik meenemen voor een dagje wellness?

Vergeet onderstaande items niet mee te nemen zodat je optimaal kan genieten van jouw dagje sauna.

✔ Groot badlaken
✔ Twee handdoeken
✔ Badjas
✔ Badslippers
✔ Badkleding (alleen van toepassing op badkledingdagen)
✔ Flesje water
✔ Eventueel: een tijdschrift of een boek
✔ Eventueel: eigen doucheproducten

Een rondje sauna, hoe gaat dat?

Voordat je naar de sauna gaat is het goed om te weten hoe een rondje sauna gaat. Ontdek hier meer informatie voor het optimale rondje sauna.

Zijn jullie rolstoeltoegankelijk?

SpaPuur is beperkt rolstoeltoegankelijk. Er is geen lift aanwezig. Alle behandelingen worden op de eerste verdieping gegeven, dus bij volledige rolstoelafhankelijkheid is dit niet haalbaar. De infrarood cabine en Himalaya zoutkristalcabine zijn ook op de eerste verdieping. Bij de meeste cabines is de deur te smal om met een rolstoel in te rijden.

Is reserveren (voor een entree) noodzakelijk?

In verband met de maatregelen rondom het coronavirus is het verplicht om vooraf te reserveren.

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Moet ik een badjas bij jullie huren of mag ik deze zelf meenemen?

Het gebruik van badjas, badhanddoeken en slippers is verplicht. Je bent vrij om jouw eigen badset mee te nemen maar je kunt dit ook bij ons huren. De slippers zijn vanwege hygiëne uitsluitend te koop maar het is ook toegestaan om je eigen slippers mee te nemen.

Moet ik een speciale sauna handdoek meenemen?

Je kunt je eigen handdoek meenemen bij jouw bezoek aan ons resort. Het is niet verplicht om een sauna handdoek mee te nemen, je kunt ook een groot badlaken gebruiken hiervoor. Het badlaken dient wel groot genoeg te zijn zodat je met jouw hele lichaam op het badlaken kunt zitten. Ook met je voeten, dit in verband met de hygiëne. Wil je toch een speciale sauna handdoek? Bezoek de shop in ons resort en koop direct de pestemals (hamam handdoek). Uiteraard is het ook mogelijk om bij ons handdoeken te huren.